2017-02-10

Posiedzenia PRRP 2017

Protokół z posiedzenia

Powiatowej Rady Rynku Pracy we Włocławku

w dniu  18.01.2017 r.

 

              Posiedzenie inaugurujące Powiatowej  Rady Rynku Pracy, które odbyło się w dniu 18 stycznia 2017r. o godz. 1200, w siedzibie Urzędu Miasta Włocławek, Zielony Rynek 11/13, sala nr 302.

Tematyka posiedzenia :

1.  Wręczenie aktów powołania Członkom Powiatowej Rady Rynku Pracy we Włocławku.

2. Wybór Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Powiatowej Rady Rynku Pracy.

3. Informacja o sytuacji na rynku pracy w powiecie włocławskim w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2016r.

4. Zaopiniowanie podziału środków Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia  i aktywizacji zawodowej bezrobotnych oraz na pozostałe wydatki w 2017 roku.

5. Zaopiniowanie Zasadprzyznawania środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego na kształcenie ustawiczne pracowników i pracodawców w 2017roku.

6. Zaopiniowanie wniosków o odstąpienie od żądania zwrotu nienależnie pobranych świadczeń.

7. Zaopiniowanie nowych kierunków kształcenia w szkołach ponadgimnazjalnych.

8. Sprawy organizacyjne.

 

Protokół z posiedzenia

Powiatowej Rady Rynku Pracy we Włocławku

w dniu  24.02.2017 r.

 

            W dniu 24.02.2017 r. o godz. 11.oo podczas szkolenia Członków PRRP  w Ciechocinku odbyło się posiedzenie Powiatowej Rady Rynku Pracy we Włocławku .

W spotkaniu udział wzięli członkowie rady (lista obecności w załączeniu). W obradach Powiatowej Rady Rynku Pracy we Włocławku uczestniczyli również: Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy we Włocławku – Pani Bożena Stępniewska i Główny Księgowy PUP – Pani Maria Wróblewska.

Posiedzenie Powiatowej Rady Rynku Pracy we Włocławku w dniu 24.02.2017r. otworzył Przewodniczący– Pan Zdzisław Krzyżanowski, który  powitał  zebranych, stwierdził  quorum, a następnie przedstawił harmonogram obrad rady przewidziany na ten dzień obrad,  tj. :

1.   Analiza  rynku pracy w powiecie włocławskim za okres od  1 stycznia do 31 grudnia 2016 roku.
2.  Zaopiniowanie  zmian w podziale środków Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej bezrobotnych na 2017 rok.
3. Zaopiniowanie wniosków o odstąpienie od żądania zwrotu nienależnie pobranych świadczeń.
4. Zaopiniowanie „Procedury dokonywania refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy  dla skierowanego bezrobotnego, realizacji umowy oraz postępowania w przypadku naruszenia jej warunków” i „Procedury przyznawania bezrobotnemu jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, realizacji umowy oraz postępowania w przypadku naruszenia jej warunków”.
5. Zaopiniowanie Programu Aktywizacja i Integracja dla bezrobotnych z powiatu włocławskiego grodzkiego i ziemskiego w 2017 roku.
6. Zaopiniowanie nowych kierunków kształcenia w szkołach ponadgimnazjalnych.
7. Zaopiniowanie Planu szkoleń dla Członków Powiatowej Rady Rynku Pracy we Włocławku na 2017 rok.   
8. Sprawy organizacyjne.

Protokół z posiedzenia

Powiatowej Rady Rynku Pracy we Włocławku

w dniu  16 maja 2017 r.

               W dniu 16.05.2017 r. o godz. 10.oo  w siedzibie Firmy NEWELL Poland Production Sp. z o.o. mieszczącej się we Włocławku przy ul. Inowrocławskiej 14  odbyło się posiedzenie Powiatowej Rady Rynku Pracy we Włocławku.

W spotkaniu udział wzięli członkowie rady (lista obecności w załączeniu). W obradach Powiatowej Rady Rynku Pracy we Włocławku uczestniczyła również Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy we Włocławku – Pani Bożena Stępniewska.

Posiedzenie Powiatowej Rady Rynku Pracy we Włocławku w dniu 16.05.2017r. otworzył Przewodniczący– Pan Zdzisław Krzyżanowski, który  powitał  zebranych, stwierdził  quorum, a następnie przedstawił harmonogram obrad rady przewidziany na ten dzień obrad,  tj. :

1.  Informacja o sytuacji na rynku pracy w powiecie włocławskim w okresie od  1 stycznia 2017 do 30 kwietnia 2017 roku.

2.           Zaopiniowanie  zmian w podziale środków Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej bezrobotnych oraz na pozostałe wydatki w 2017 roku.

3. Zaopiniowanie programów specjalnych pn.: „Odkrywcy III” i „Parki Gminy Boniewo I”.

4. Zaopiniowanie wniosków o odstąpienie od żądania zwrotu nienależnie pobranych świadczeń.

5.  Zaopiniowanie nowych kierunków kształcenia w szkołach ponadgimnazjalnych.

6. Sprawy organizacyjne.

Przewodniczący zapytał zebranych, czy  nie wnoszą uwag do zaproponowanego porządku obrad.  Nikt nie zgłosił uwag.

 

Protokół z posiedzenia

Powiatowej Rady Rynku Pracy we Włocławku

w dniu  07.06.2017 r.

 

            W dniu 07.06.2017 r. o godz. 15.oo podczas szkolenia Członków PRRP  w Gdańsku odbyło się posiedzenie Powiatowej Rady Rynku Pracy we Włocławku .

W spotkaniu udział wzięli członkowie rady (lista obecności w załączeniu). W obradach Powiatowej Rady Rynku Pracy we Włocławku uczestniczyli również: Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy we Włocławku – Pani Bożena Stępniewska i Główny Księgowy PUP – Pani Maria Wróblewska.

Posiedzenie Powiatowej Rady Rynku Pracy we Włocławku w dniu 07.06.2017r. otworzył Przewodniczący – Pan Zdzisław Krzyżanowski, który  powitał  zebranych, stwierdził  quorum, a następnie przedstawił harmonogram obrad rady przewidziany na ten dzień obrad,  tj. :

1.  Informacja o sytuacji na rynku pracy w powiecie włocławskim w okresie od  1 stycznia 2017 do 31 maja 2017 roku

2.  Zaopiniowanie  zmian w podziale środków Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia  i aktywizacji zawodowej bezrobotnych na 2017 rok.

3.  Zaopiniowanie wniosków o odstąpienie od żądania zwrotu nienależnie pobranych świadczeń.

4. Zaopiniowanie programu specjalnego.

5. Sprawy organizacyjne.

Przewodniczący zapytał, czy Członkowie PRRP nie wnoszą uwag do zaproponowanego porządku obrad.  Nikt nie zgłosił uwag.

 

Protokół z posiedzenia

Powiatowej Rady Rynku Pracy we Włocławku

w dniu  07.09.2017 r.

 

            W dniu 07.09.2017 r. o godz. 9.oo podczas szkolenia Członków PRRP   w Kazimierzu Dolnym odbyło się posiedzenie Powiatowej Rady Rynku Pracy we Włocławku .

W spotkaniu udział wzięli członkowie rady .W obradach Powiatowej Rady Rynku Pracy we Włocławku uczestniczyli również: Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy we Włocławku – Pani Bożena Stępniewska i Główny Księgowy PUP – Pani Maria Wróblewska.

Posiedzenie Powiatowej Rady Rynku Pracy we Włocławku w dniu 07.09.2017r. otworzył Przewodniczący – Pan Zdzisław Krzyżanowski, który  powitał  zebranych, stwierdził  quorum, a następnie przedstawił harmonogram obrad rady przewidziany na ten dzień obrad,  tj. :

1.  Informacja o sytuacji na rynku pracy w powiecie włocławskim w okresie od  1 stycznia 2017 do 31 sierpnia 2017 roku

2.  Zaopiniowanie  zmian w podziale środków Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia  i aktywizacji zawodowej bezrobotnych oraz na pozostałe wydatki na 2017 rok.

3. Zaopiniowanie wniosków o odstąpienie od żądania zwrotu nienależnie pobranych świadczeń.

4. Sprawy organizacyjne.

 

Protokół z posiedzenia

Powiatowej Rady Rynku Pracy we Włocławku

w dniu  26.10.2017 r.

 

            W dniu 26.10.2017 r. o godz. 10.oo w Powiatowym Urzędzie Pracy we Włocławku odbyło się posiedzenie Powiatowej Rady Rynku Pracy we Włocławku .

W spotkaniu udział wzięli członkowie rady (lista obecności w załączeniu). W obradach Powiatowej Rady Rynku Pracy we Włocławku uczestniczyli również: Starosta Włocławski – Kazimierz Kaca, Skarbnik Powiatu – Iga Przystałowska, Naczelnik Biura Rady i Ochrony Informacji:  Lech Chymkowski, Główny Specjalista ds. kadr - mgr Maria Wawrzeńczak,Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy we Włocławku – Pani Bożena Stępniewska i Główny Księgowy PUP – Pani Maria Wróblewska.

Posiedzenie Powiatowej Rady Rynku Pracy we Włocławku w dniu 26.10.2017r. otworzył Przewodniczący – Pan Zdzisław Krzyżanowski, który  powitał  zebranych, stwierdził  quorum, a następnie przedstawił harmonogram obrad rady przewidziany na ten dzień obrad,  tj. :

1.Przedstawienie prośby Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy we Włocławku  o udzielenie wsparcia w działaniach mających na celu pozyskanie dodatkowych środków na:

- realizację zadań inwestycyjnych,

- podwyżki wynagrodzeń dla pracowników Urzędu.

2. Informacja o sytuacji na rynku pracy w powiecie włocławskim w okresie od   1 stycznia 2017 do 30 września 2017 roku.

3. Zaopiniowanie  zmian w podziale środków Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia  i aktywizacji zawodowej bezrobotnych na 2017 rok.

4. Sprawy organizacyjne.

 


Protokół z posiedzenia

             Powiatowej Rady Rynku Pracy we Włocławku  w dniu 11 grudnia 2017 r.

 

W dniu 11 grudnia  2017 r. o godz. 10 oo w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy we Włocławku przy ul. Kapitulnej 24 odbyło się posiedzenie  Powiatowej Rady Rynku Pracy we Włocławku . W spotkaniu wzięli udział członkowie rady ( lista obecności w załączeniu) Dyrektor PUP we Włocławku – Pani Bożena Stępniewska oraz Główny Księgowy PUP – Pani Krystyna Wróblewska.

Posiedzenie Powiatowej Rady Rynku Pracy otworzył Przewodniczący – Pan Zdzisław Krzyżanowski, który powitał zebranych, stwierdził quorum, a następnie przedstawił harmonogram obrad rady tj.

1.    Informacja o sytuacji na rynku pracy w powiecie włocławskim w okresie od 1 stycznia do 30 listopada 2017 roku.

 

1)    Informacja o sytuacji na rynku pracy w powiecie włocławskim w okresie od 1 stycznia do 30 listopada 2017 roku.

2)    Zaopiniowanie zmian w podziale środków Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia środków bezrobocia i aktywizacji zawodowej na 2017 rok.

3)    Zaopiniowanie wniosków o odstąpienie od żądania nienależnie pobranych świadczeń.

4)    Zaopiniowanie nowych kierunków kształcenia w szkołach ponadgimnazjalnych.

5)    Sprawy organizacyjne.

 

 

2.

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..